Subject: RE: (LKLUS-457440) Vastus Teie pöördumisele: RE: (LKLUS-453191) X-tee päringud
From: <[email-masked]>
To: "'Transpordiameti klienditugi'" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 13:08:08 +0300

Lugupidamisega

Aleksandr Pervunin
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet
Varade osakonna spetsialist

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 3, Narva 20308

Tel: +372 359 9143

M: +372 51 71 223

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 3:22 PM
To: [email-masked]
Subject:   (LKLUS-457440) Vastus Teie pöördumisele: RE:   (LKLUS-453191) 
X-tee päringud

Tere

Tänan Teid saadetud kirja eest.

Lepingu sõlmimiseks tuleb saata digitaalselt allkirjastatud taotlus asutuse 
esindusõigusega isiku poolt. Taotlusse tuleb kirjutada, et mis teenust Teil 
vaja on ja milliste seaduste alusel Teil on õigus soovitud andmeid saada.

Muretult kohale!

Sander Jürgenson
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

  _____

Alamsüsteem 75039729-LIMIS

Põhimääruse viide  <https://www.riigiteataja.ee/akt/417072024004> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/417072024004

Korrakaitse teenuse ametnikud peavad auto registrinumbri järgi teha päringud 
et tuvastada auto omaniku ja-või kasutajaid, et edaspidi menetleda 
trahvinõued

From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 5, 2024 4:00 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: ( <https://jira.mkm.ee/browse/LKLUS-453191> LKLUS-453191) Vastus 
Teie pöördumisele: RE: ( <https://jira.mkm.ee/browse/LKLUS-450975> 
LKLUS-450975) Vastus Teie pöördumisele: X-tee päringud

Tere

Konkreetset blanketti pole.
Taotlusse tuleb kirja panna, et mis teenust Teil vaja on ja milliste 
seaduste alusel Teil on õigus soovitud andmeid saada.

Muretult kohale!
Sander Jürgenson
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.

Tere
Täname vastamast, aga saatke palun blankett, paraku ei saa leia 
koduleheküljel
Lugupidamisega
Aleksandr Pervunin
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet
Varade osakonna spetsialist
Unable to embed resource: create-2024_9_6-836 
AM-aleksandr.pervunin-narva.ee.eml of type message/rfc822
www.narva.ee <http://www.narva.ee>
www.visitnarva.ee <http://www.visitnarva.ee>
Peetri plats 3, Narva 20308
Tel: +372 359 9143
M: +372 51 71 223
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
From: Transpordiameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 26, 2024 3:00 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: ( <https://jira.mkm.ee/browse/LKLUS-450975> LKLUS-450975) Vastus 
Teie pöördumisele: X-tee päringud
Tere
Tänan Teid kirja eest.
Andmete saamiseks tuleb sõlmida leping.
Lepingu sõlmimiseks tuleb saata kõigepealt digitaalselt allkirjastatud 
taotlus asutuse esindusõigusega isiku poolt.
Muretult kohale!
Sander Jürgenson
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
E-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ning 
on kasutamiseks ainult selles märgitud adressaadile.Selle e-kirja loata 
kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle 
e-kirja adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga e-posti teel 
ühendust ning kustutada e-kiri ja kõik selle koopiad.
Tere
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet loob endale süstemm nimega LIMIS, kus 
on korrakaitseteenistusele tehtud eraldi moodul trahvnõude ehk menetluse 
koostamise süsteem.
Ning oleme liitunud X-teele Telia kaudu. Kuna menetluse koostamiseks on 
nõutud teha päring auto omaniku kohta auto reg.nr kaudu, siis tekkis 
küsimus, kas lubatakse kohe kasutada x-tee päringud, või on vaja eraldi 
taotleda?
Lugupidamisega
Aleksandr Pervunin
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet
Varade osakonna spetsialist
www.narva.ee <http://www.narva.ee>
www.visitnarva.ee <http://www.visitnarva.ee>
Peetri plats 3, Narva 20308
Tel: +372 359 9143
M: +372 51 71 223
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.